ادمین اینستاگرام کیست؟

فهرست مطالب

ادمین اینستاگرام کیست؟

 

در این مقاله میخوایم بررسی کنیم ادمین اینستاگرام به چه کسی گفته میشه و اصلا چرا باید برای پیج کسب و کارمون ادمین داشته باشیم.

 

 

قبل از هر چیز باید به معنی لغوی ادمین بپردازیم. ادمین واژه ای برگرفته از زبان انگلیسی، مخفف شده‌ی واژه‌ی administrator هست. معنی ادمین رو اگه در گوگل جستجو کنیم به واژه‌ی “مدیر” می‌رسیم. در حوزه فضای دیجیتال و فضای مجازی، ادمین به کسی میگن که کار مدیریت  شبکه های اجتماعی یا مدیریت یک وبسایت رو انجام میده.

 

 ادمین اینستاگرام

حالا بیاید بپردازیم به موضوع اصلی مقاله؛ امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به عضوی جدانشدنی از زندگی انسان های روی کره زمین شدن. راه اندازی و انجام کارهای ساده مثل پست گذاشتن و فالوکردن در این شبکه های اجتماعی رو تقریبا هرکسی بلده. اما اگر بخوایم از طریق اینستاگرام به درآمد برسیم یا بخوایم محتواهایی اصولی منتشر کنیم، که یادگیری اینکار حداقل یک سال نیاز به آموزش و تجربه داره.

در ضمن فقط آموزش دیدن کافی نیست! شما نیاز به تیم دیجیتال مارکتینگ برای تجزیه و تحلیل فضای دیجیتال و استراتژی های توسعه کسب و کار و همچنین بیان ایده های کارآمد مخصوص کسب و کارتون دارین.

شما نیاز به ادمینی دارین که علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی برای رشد پیج اینستاگرام، با متخصصین دیجیتال مارکتینگ در ارتباط باشه و با کمک اونها بهترین نتیجه رو بتونه رقم بزنه.

 

برای مشاوره و آنالیز رایگان

پیج کاریتون به

اینستاگرام زرین ادمین

پیام دهید.

zarin_admin@

وظایف ادمین اینستاگرام

مهم ترین وظایف ادمین اینستاگرام شامل موارد زیر هست:

  • انتشار محتوا(پست و استوری)
  • مدیریت تعداد و زمان انتشار محتوا
  • نوشتن کپشن متناسب با محتوا
  • پاسخگویی به کامنت ها
  • هشتگ گذاری هدفمند و متناسب با محتوا
  • پشتیبانی از  پیج 
  • افزایش نرخ تعامل + افزایش تعداد فالوور های پی

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم به صورت مختصر یک توضیح کلی راجب ادمین اینستاگرام و وظایف اون بدیم. در این زمینه میتونید از متخصصین زرین ادمین و با کمک متخصصین دیجیتال مارکتینگ المو خلاق بهترین استراتژی ها برای رشد پیج اینستاگرامی کسب و کارتون داشته باشین.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با وظایف و فایده های ادمین اینستاگرام ویدیو زیر را مشاهده کنید.

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ