ترفندهای فروش در اینستاگرام

فهرست مطالب

برای افزایش فروش در اینستاگرام لازمه موارد کلیدی و مهمی رو رعایت کنید، تا بتونید نتیجه خوبی از پیج اینستاگرامتون بگیرید. در این مقاله برخی از راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام رو به شما معرفی میکنیم.

1 – عکس پروفایل

تصویر پروفایل شما هویت کسب و کار شماست. اگر کسب و کارتون سازمانی و اداری هست، بهتره که لوگوتون رو به عنوان عکس پروفایل پیجتون بذارین. اگر هم که کسب و کارتون شخصی و مرتبط به خودتون هست، باید عکس پروفایلتون یک عکس با کیفیت از صورت خودتون باشه.

2 – بیوگرافی مناسب

بیوگرافی متناسب با کسب و کارتون باعث میشه که مخاطبین و مشتری های شما بتونن یک شناخت کلی نسبت به شما و کسب وکارتون داشته باشن

3 – تبلیغات

شما میتونین با تبلیغات اصولی و هدفمند در اینستاگرام، فروش خوبی رو بدست بیارین؛ به شرط اینکه همه پیش نیازهایی که قبل از تبلیغ باید رعایت کنید رو رعایت کرده باشین.

4 – استوری

استوری یکی از مهم فروش در اینستاگرام هست. اگر میخواین با مخاطبین و فالوورهاتون ارتباط موثری داشته باشین، حتما باید روزانه حداقل دو یا سه استوری برای پیجتون بذارین که بتونین تعامل مداومی با فالووهاتون داشته باشین.

5 – نمایش رضایت مشتریان

محصولاتتون رو همون طوری که هست به مخاطبینتون نشون بدین. راستی آزمایی یکی از بهترین و اصولی ترین ترفندها در فروش هست؛ چون مخاطب زمانی به شما اعتماد میکنه که همون محصولی رو که دیده دریافت کنه.

6 – انتشار محتوای منظم و باکیفیت

محتوا باید مفید، جذاب، سرگرم کننده و آموزشی باشه. پس محتواهای پیجتون رو طبق مواردی که گفتم تولید کنید که برای مخاطب جذابیت داشته باشه. از این طریق متونید مشتری جدید جذب کنید و مشترین قبلی تون رو هم حفظ کنید تا فروشتون افزایش داشته باشه.

مواردی که در این مقاله گفته شد، 6 مورد اصلی ای هست که کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالن و میخوان از پیجشون بازخورد بگیرن و فروش داشته باشن باید حتما رعایت کنن.

در این بین دو مورد از بقیه موارد اهمیت بیشتری دارن

مورد 3 یعنی تبلیغات لازمه ی دیده شدن و جذب کاربر برای کسب و کارتون هست و اگر این اصل مهم به روش درست و هدفمند انجام نشه منجر به هدر رفتن سرمایتون میشه.

مورد ششم هم مربوط میشه به مدیریت پیجتون که اگر استراتژی تولید محتوا نداشته باشین و به درستی پروسه تولید و انتشار محتواهاتون صورت نگیره، تموم زحماتتون هدر خواهد رفت.

در هر یک از موارد بالا اگر نیاز به راهنمایی یا کمک تیم زرین ادمین دارین، از طریق اینستاگرام زرین ادمین به ما پیام بدین.

 

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ