اپلیکیشن

💜7 دلیل داشتن اپلیکشن موبایل برای کسب و کار شما💜

فهرست مطالب

چرا برای کسب و کار خود اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم؟

آیا می دانید که بیش از 42 درصد از مشاغل کوچک در حال حاضر یک برنامه تلفن همراه دارند؟ بر کسی پوشیده نیست که اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار به عنوان ابزارهای خرده فروشی و بازاریابی محبوب تر می شود. کسب‌وکارهای محلی کوچک به‌طور فزاینده‌ای برای اپلیکیشن‌ها جذاب هستند، زیرا اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در حال گسترش هستند – App Annie پروژه‌های خود را نشان می‌دهد که هزینه‌های بازار اپلیکیشن‌های مشتریان در سال 2023 به 156.5 میلیارد دلار خواهد رسید .

اپلیکیشن های موبایل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. ما تقریباً برای هر فعالیتی که کسب‌وکارها می‌توانند به آن فکر کنند، به برنامه‌های موبایل پویا مجهز شده‌ایم. بسیاری از شرکت‌ها از برنامه‌ها برای بهبود تجربه مشتری استفاده می‌کنند، از جمله بارها، رستوران‌ها، گل‌فروشی‌ها، آرایشگاه‌ها، پزشکان و سایر کالاها/خدمات مبتنی بر جامعه.

دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل

در ادامه شما را با 7 دلیل مهم استفاده از اپلیکیشن برای کسب و کار آشنا میکنیم.

برای مشاوره درخصوص طراحی اپلیکیشن، با ما در ارتباط باشید

1. تقویت آگاهی از برند

روزهایی که کسب‌وکارها برای افزایش درک برندشان به کارت‌های ویزیت، آگهی‌ها و بنرها تکیه می‌کردند، گذشته است. در این دنیای تکنولوژیک تکامل یافته، داشتن یک حضور آنلاین قوی همه چیز است.

مشتریان و مشتریان می توانند با برنامه های تلفن همراهی که از اعلان های فشاری استفاده می کنند بیشتر درگیر شوند. از طریق برنامه‌ها، SMB‌ها می‌توانند اعلان‌های مربوط به محصولات و تبلیغات جدید را برای همه کاربران یا گروه‌های خاص ارسال کنند. آنها همچنین می‌توانند با داده‌هایی مانند مکان و سابقه تعامل قبلی، هدف‌گیری دانه‌ای را انجام دهند.

اعلان‌های برنامه ممکن است به شرکت‌ها کمک کند تا برند خود را با تنظیمات و تنظیمات مناسب در مقابل مشتریان نگه دارند. شناخت قوی برند می تواند به شرکت ها در هدایت ترافیک دیجیتال، پیشی گرفتن از رقبا و افزایش فروش کمک کند.

2. یک کانال بازاریابی مستقیم ایجاد کنید

برنامه‌ها وظایف مختلفی را انجام می‌دهند: اطلاعات ضروری، قیمت‌ها، فرم‌های رزرو، ویژگی‌های جستجو، حساب‌های کاربری، پیام‌ها، فیدهای خبری و موارد دیگر را ارائه می‌کنند.

یکی از مزایای قابل توجه داشتن یک برنامه تلفن همراه این است که تمام اطلاعاتی را که کسب و کارها می خواهند به کاربران خود ارائه دهند، از جمله پیشنهادات و تبلیغات ویژه، در دسترس آنها قرار می دهد. کسب‌وکارها ممکن است هر زمان که منطقی باشد با استفاده از اعلان‌های فشار، محصولات و خدمات خود را به سرعت به مشتریان یادآوری کنند و شما را حتی به تعامل مستقیم نزدیک‌تر کنند.

application image
نمونه اپلیکیشن طراحی شده توسط زرین استودیو

3. افزایش فروش

فروش با رضایت مشتری ارتباط مستقیم دارد. با این وجود، افزایش رضایت مشتری معمولاً با افزایش فروش کسب و کار شما همزمان است.

طبق تحقیقات ، شرکت‌های دارای اپلیکیشن بازده و درآمد بالاتری را تجربه می‌کنند. اپلیکیشن Domino’s Pizza یک تصویر واقعی از این موضوع است. شش ماه اول پس از عرضه دومینو به اپلیکیشن موبایل خود برای سفارش، تحویل و تحویل در فروشگاه، فروش آنها (به طور انحصاری در بریتانیا) تا 28 درصد افزایش یافت . بیش از 52 درصد از سفارشات آنها امروز با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمندشان انجام می شود.

4. وفاداری مشتری را پرورش دهید

کسب‌وکارهایی که در بخش‌های بسیار رقابتی بازار رقابت می‌کنند باید برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار بیشتر تلاش کنند. آنها می توانند از برنامه های تلفن همراه بهره ببرند زیرا نرخ ارجاع و چشم انداز کسب و کار تکراری را افزایش می دهند. آنها همچنین می توانند نرخ پذیرش محصولات و خدمات جدید را افزایش دهند.

برنامه های تلفن همراه ارتباط SMB ها و مشتریانشان را آسان می کنند. ارتباطات راحت، تعامل مداوم را تشویق می‌کند، و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا عادات مشتری را دنبال کنند و تاکتیک‌های بازاریابی خود را در طول زمان اصلاح کنند. به این ترتیب اپلیکیشن های موبایل ارزان قیمت می توانند سطح رضایت مشتری را افزایش دهند.

زمانی که پایگاه مشتریانش وفادار باشد، یک شرکت می تواند رشد کوتاه مدت و بلندمدت را بهتر پیش بینی کند. کسب‌وکارها ممکن است پیشنهادات خود را تنظیم کنند و محصولات و خدماتی را که مشتریانشان خواستار آن هستند، با کمک پیش‌بینی بهبودیافته ارائه دهند. کسب‌وکارها ممکن است وفاداری مشتری را از طریق سیستم‌های کارت وفاداری، که مشتریان می‌توانند در برنامه ثبت‌نام کرده و مدیریت کنند، افزایش دهند. SMB ها می توانند با جذب تجارت تکراری از برنامه های وفاداری بهره مند شوند.

5. داده کاوی

فرصت های فوق العاده ای برای داده کاوی در برنامه های تلفن همراه وجود دارد. SMB ها می توانند از تجزیه و تحلیل داده ها برای کشف روندهای مشتری و چگونگی پاسخ آنها به استراتژی های بازاریابی استفاده کنند. علاوه بر این، کسب و کارها می توانند داده های برنامه تلفن همراه را با داده های منابع اضافی مانند رسانه های اجتماعی و برخورد مستقیم با مشتری ترکیب کنند. کسب‌وکارها می‌توانند این داده‌ها را برای درک بهتر علایق مشتری و روند خرید ترکیب و تجزیه و تحلیل کنند.

این داده ها یک شرکت را قادر می سازد تا محصول تلفن همراه خود را یاد بگیرد و بهبود بخشد و یک تجربه بی نظیر برای مشتری ارائه دهد.

6. روش Omnichannel را فعال می کند

کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از استراتژی فروش همه‌کانالی، خرید بین دستگاهی را برای مشتریان خود فراهم کنند. مشتریان می توانند با دسترسی همه کاناله از هر مکان خرید کنند. از آنجایی که یک برنامه تلفن همراه به مشتریان امکان می دهد محصولات را از تلفن های هوشمند خود مرور و خریداری کنند، SMB ها می توانند تجربیات همه کاناله خود را با استفاده از آن افزایش دهند.

7. به حداقل رساندن هزینه ها

در اصل، اپلیکیشن‌های موبایل به کاهش هزینه‌هایی که یک شرکت معمولاً برای تبلیغ برند روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند، کمک می‌کند. الزام یک کسب و کار برای تخصیص بودجه اضافی برای چاپ بیلبوردها، پوسترها، بروشورها، آگهی‌ها و خبرنامه‌هایی که برای مشتریان بالقوه ارسال می‌شوند حذف خواهد شد. پرداخت هزینه به آژانس ها برای توزیع موثر این اسناد ملموس برای یک تجارت هزینه بیشتری خواهد داشت.

کسب‌وکار برتر توسعه برنامه‌های تلفن همراه در ایالات متحده، جایگزین‌هایی مانند اعلان‌های فشار، چت‌ربات‌ها، پیشنهادات کلیدواژه، پیام‌های بازشو، هشدارهای به‌روزرسانی به‌عنوان ایمیل، و غیره را در برنامه‌های مارک‌دار برای انتشار اطلاعات تبلیغاتی گنجانده است.

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ