راههای افزایش فالوور در اینستاگرام

فهرست مطالب

با گسترش فعالیت کسب و کار ها در اینستاگرام، یک دغدغه بسیار مهم جذب فالوورهای واقعی و باارزش برای پیج کسب و کار هاست. در واقع هر کاربری با ورود به پیج اینستاگرام شما، اولین چیزی که مورد بررسی قرار میدهد تعداد فالوورهای شما و همچنین میزان فعالیت آنهاست. البته برخی افراد با خرید فالوور فیک برای پیج شخصی یا کسب و کار خود، فالوورهای پیج‌شان را بصورت ظاهری و با پرداخت پول بالا میبرند. اما بهتر است بدانید که این کار نه تنها رشد پیج شما را افزایش نمیدهد، بلکه اینستاگرام با تشخیص خرید فالوور فیک، برای پیج امتیاز منفی در نظر میگیرد. برای درک بهتر این موضوع ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

پخش ویدیو

راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام

حال که شما را با دلایل استفاده نکردن از فالوورهای فیک آشنا کردیم، به بررسی مهمترین راهکارهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام میپردازیم:

1- تولید محتوای ارزشمند(مهمترین): برای چند لحظه با خود فکر کنید کاربران چرا اصلا باید پیج شما را فالو کنند؟ آیا صرفا با مشاهده پروفایل و شناخت موضوع پیج شما کسی حاضر به فالو کردن آن خواهد شد؟ پاسخ شما مطلقا خیز خواهد بود؛ زیرا بدون گذاشتن پست و استوری جذاب پیج اینستاگرام تقریبا هیچ معنایی ندارد! پست و استوری باید بسیار جذاب و طبق زمان بندی خاصی گذاشته شود. همچنین نباید بصورت یکنواخت و فقط محتوای متنی باشد، بلکه حتما باید از محتوای ویدیوئی هم برای جذب مخاطبین بیشتر استفاده شود.

2- تعامل با مخاطب: ارتباط دوطرفه با مخاطب باعث ایجاد حس رضایت و فالو کردن پیج شما و همچنین معرفی شما به دیگر افراد میشود. همچنین با ایجاد لایو گروهی، کاربران بیشتری جذب پیج شما شده و آن را فالو میکنند. این مورد بسیار ضروری است و در صورت نداشتن تعامل با مخاطبین هرگز نتیجه موردنظر را کسب نمیکنید.

3- استفاده از تبلیغات: این روش نیاز به هزینه دارد اما بسیار کارآمد است. شما میتوانید به پیج هایی که دارای بازدیدکنندگان زیادی هستند سفارش تبلیغ پیج خود را بدهید و سپس با پرداخت مبلغی تا ساعتی مشخص پست یا استوری تبلیغات شما در آن پیج خواهد ماند.

4- بهینه سازی پروفایل و بیو: اگر عکس پروفایل شما و همچنین بیو پیج‌تان حرفه‌ای و متناسب با کسب و کارتان باشد، کاربران در همان لحظه ورود به پیج شما حس خوبی پیدا خواهند کرد که این امر احتمال فالو شدن پیج را بالا میبرد. برای مثال گذاشتن عکس پروفایلی با موضوع کسب و کار و نوشتن موضوع کسب و کار و راه‌های مشاوره کمک زیادی به جذب فالوور خواهد کرد.

5- استفاده از هشتگ‌های مناسب: استفاده از هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در گوگل است. شما با بررسی هشتگ‌های پرطرفدار و استفاده از آنها در پیج خودتان، کاربران زیادی را به سمت پست‌های خود جذب کرده و فالورهای بیشتری جذب کنید.

6- فعالیت در پیج‌های بزرگ: با کامنت گذاری و لینک‌دهی به صفحه خود در پیج‌های بزرگ و با فالوور زیاد، بازدید کنندگان زیادی پیدا میکنید و در صورت جذابیت پیج شما از این طریق فالوور جذب میکنید.

7- گرافیک زیبای پیج: داشتن رابط کاربری(UI) خوب، حس خوبی به بازدیدکنندگان پیج میدهد و همین باعث افزایش فالوورهای پیج شما خواهد شد. با استفاده از رنگ بندی خوب در پست‌ها، وکتورهای جذاب و تصاویر متنوع یک پیج بسیار کاربرپسند خواهید داشت.

برای کسب مشاوره بیشتر درباره افزایش فالوور پیج اینستاگرام، با ما در تماس باشید

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ