مزیت-وردپرس

💛10 مزیت استفاده از وردپرس برای طراحی سایت کسب و کار شما💛

فهرست مطالب

مزایای استفاده از وردپرس

وردپرس از سال 2003 راه اندازی شده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. در چند سال گذشته، وردپرس به نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگ نویسی تبدیل شده است. در اینجا 10 دلیل اصلی وجود را بررسی کرده ایم که چرا وردپرس بسیار محبوب است و چرا از آن برای طراحی سایت کسب و کار خود استفاده کنیم

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

1. سهولت استفاده

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجایی که فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

2. وب سایت خود را از هر رایانه ای مدیریت کنید

وردپرس مبتنی بر مرورگر است. می توانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید.

3. بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

4. موتورهای جستجو سایت های وردپرس را دوست دارند

ساختار وردپرس بسیار تمیز و ساده است که خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

5. شما کنترل سایت خود را دارید

دیگر منتظر نباشید تا طراح وب شما به روز رسانی های ساده سایت شما را انجام دهد. با وردپرس، تقریباً تمام جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و می توانید به راحتی آن به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.

6. طراحی وب سایت شما 100٪ قابل تنظیم است

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر سایت را می توان 100% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

7. یک وبلاگ ساخته شده و آماده است

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی هستند و در صورت تمایل به راحتی قابل ادغام هستند. راه‌اندازی اشتراک‌های RSS/ایمیل در وبلاگ، قابلیت‌های نظر دادن، و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (مثلاً صفحه اصلی شما) برای راه‌اندازی بسیار ساده است و به گسترش شرکت شما کمک می‌کند. دسترسی داشته باشید و سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

8. کارکرد سایت خود را با افزونه ها گسترش دهید

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، فید توییتر، جعبه هواداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند.

9. سایت شما می تواند با رشد سایت شما رشد کند

سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت حداقل به خطر نیفتد.

10. چندین کاربر داشته باشید

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ