چرا برای رشد پیج اینستاگرام به ادمین نیاز دارم؟

فهرست مطالب

امروزه شبکه‌های اجتماعی به بخش قابل توجهی از زندگی مردم دنیا تبدیل شده و در این بین دغدغه کسب و کارها چگونگی کسب درآمد از این فرصت هست. همانطور که میدانید، در ایران بیشترین شبکه اجتماعی مورد استفاده اینستاگرام هست و این رسانه تقریبا توسط تمام مردم ایران استفاده میشود. برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به صرف زمان و هزینه کافی و همچنین یک نیروی متخصص در این زمینه هست. در ادامه شما را با دلایل ضرورت داشتن ادمین اینستاگرام آشنا میکنیم:

1- شناخت مخاطب هدف

ادمین اینستاگرام در قدم اول با بهره گیری از دانش متخصصین دیجیتال مارکتینگ و همچنین ابزارهای شناخت مخاطب، علایق مخاطبان حوزه کسب و کار شما را مورد بررسی قرار میدهد و با توجه به آنها شروع به اجرای فعالیت میکند. مثلا اگر کسب و کار شما در حوزه پوشاک باشد، مخاطبان شما محتوای سبک تر و جیغ ‌تر را ترجیح میدهند اما اگر کسب و کارتان در حوزه‌هایی مثل ارز دیجیتال و بیت کوین باشد، محتوای رسمی‌تر نتیجه بهتری به همراه دارد.

2- ساخت پروفایل حرفه‌ای

طبیعتا هر مخاطبی قبل از هر چیز پروفایل پیج شما را بررسی میکند. ادمین اینستاگرام با استفاده از دانش هویت بصری و همچنین تیم گرافیست حرفه‌ای، سعی میکند بهترین تصویر پروفایل را برای پیج کسب و کار شما طراحی کند. همچنین مواریدی مثل آیدی اینستاگرام، بیو، لینک بیو و هایلایت بیو تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد که یکی از وظایف ادمین تهیه این موارد متناسب با علایق مخاطبین هدف شماست.

3- تولید محتوا

میتوان گفت این مهمترین دلیلی است که شما به یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای نیاز دارید. ادمین اینستاگرام سعی میکندمحتواهایی تولید کند که یونیک بوده و قبلا استفاده نشده باشد. محتوای پیج شما باید به شکلی باشد که کاربر با مشاهده آنها جذب پیج شما بشود و با کسب تجربه خوب اقدام به استفاده از خدمات یا خرید از کسب و کار شما شود. البته تولید محتوا فقط متنی نیست بلکه ادمین اینستاگرام با تولید محتوای ویدیوئی آشنا هست و با استفاده از این نوع محتوا کاربران بیشتری را به سمت پیج کسب و کار شما جذب میکند.

 

4- انتشار محتوا بر اساس زمان مناسب

ممکن است حتی با تولید محتوای مفید و مناسب، کاربران زیادی پست و استوری شما را مشاهده نکنند. ادمین اینستاگرام مخاطبین هدف شما رصد میکند و بررسی میکند در چه زمان‌هایی از روز آنلاین هستند و براساس آن زمان پست و استوری منتشر میکند. همچنین نظم در انتشار پست و استوری باعث اعتماد بیشتر کاربران میشود، مثلا در روزهای زوج پست گذاشتن در یک ساعت خاص…

5- افزایش تعامل با کاربران

ادمین اینستاگرام با استفاده از دانش تخصصی خود به افزایش لایک و کامنت پیج کمک خواهد کرد. همچنین پاسخ دهی به دایرکت ها یک دغدغه مهم هست، ادمین اینستاگرام بصورت تمام وقت به سوالات کاربران پاسخ میدهد که این موجب افزایش اعتماد آنها به پیج شما خواهد شد.

6- افزایش فالوور واقعی

شاید بتوانید با خرید فالوور فیک جنبه نمایشی پیج خود را بهتر کرده و بدون صرف زمان تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید، اما فراموش نکنید که فالوورهای فیک چون با پیج شما تعاملی ندارند هیچ تاثیری هم روی آن ندارند. ادمین اینستاگرام با تولید محتوای با کیفیت و افزایش تعامل با کاربر فالوورهای شما را بصورت واقعی افزایش داده و باعث افزایش بهره‌وری شما شوند.

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ