مزایای طراحی سایت با وردپرس

فهرست مطالب

امروزه با توجه به گسترش فعالیت کسب و کارها در دنیای دیجیتال، داشتن یک وب‌سایت خوب و کابرپسند تبدیل به یک مسئله بسیار کارآمد و درآمدزا شده. اما یک دغدغه بسیار مهم این استه که بهترین روش برای طراحی سایت و کارآمد بودن آن چیست؟ یکی از بهترین روش‌ها برای طراحی و مدیریت سایت استفاده از وردپرس است. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است. اگر راجب CMS چیزی نمیدانید پیشنهاد میکنم حتما مقاله CMS چیست را مطالعه کنید. در ادامه به مهمترین مزایا و قابلیت‌های وردپرس میپردازیم:

1- سرعت بالا در اجرا و پیاده سازی

مهمترین ویژگی وردپرس، سرعت اجرای آن در طراحی و ویرایش سایت است. یکی از دغدغه ‌های مهم کسب و کارها در طراحی سایت، طولانی بودن فرایند اجرا و همچنین رفع مشکلات است. اما با استفاده از وردپرس در مدت زمان بسیار کوتاه سایت طراحی میشود. همچنین زمانی که سایت با مشکلات و نقص های فنی رو به رو شود، وردپرس خود دارای ابزارهایی است که به سرعت این مشکلات را حل میکند.

2- استفاده آسان و ساده

این ویژگی وردپرس را از دیگر CMS ها مانند جوملا و دروپال جلو انداخته و باعث شده تا خود صاحبین کسب و کارها هم بتوانند از وردپرس برای ویرایش محتوای سایت خود استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که طراحی اولیه سایت توسط خود کسب و کارها امکان پذیر نیست، زیرا نیاز به دانش تخصصی در حوزه UI و IT هست. اما بعد از طراحی قالب و چیدمان سایت، خود کسب و کارها میتوانند با استفاده از محیط جذاب و آسان وردپرس به راحتی اقدام به ویرایش محتوای سایت خود کنند.

3- وجود قالب‌های زیاد و جذاب

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس،وجود تم‌های بسیار زیبا و متنوع است که اکثر آنها هم رایگان هستند. این قالب‌ها به راحتی روی سایت نصب میشوند و میتوان آنها را مطابق هدف و محتوای سایت خود سفارشی سازی کرد.

4- وجود پلاگین‌های کاربردی متنوع

وردپرس دارای افزونه‌های بسیاری مثل: امکان چت آنلاین، فروشگاه اینترنتی، ساخت وب اپلیکیشن و… است که بیشتر آنها رایگان هستند و در سایت وردپرسی به راحتی میتوان از آنها استفاده کرد.

5- بهینه سازی برای موتورهای جستجو(SEO)

وردپرس از نظر ساختار کلی طراحی مناسب با الگوریتم‌های گوگل است. همچنین امکانات بسیاری از جمله پلاگین‌های مناسب را در اختیار مدیر سایت قرار میدهد تا بتوانند همه کارهای مربوط به سئو را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

برای کسب مشاوره بیشتر درباره طراحی سایت، با زرین استودیو در تماس باشید

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ