ویژگی‌های یک سایت شرکتی موفق

فهرست مطالب

امروزه داشتن یک وب‌سایت برای شرکت‌ها تبدیل به یک امر ضروری شده است. شما با طراحی یک وب‌سایت برای شرکت خود میتوانید فروش و ارائه خـدمات خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید. همچنین با ‌داشتن وب‌سایت، دیگر مرز جغرافیایی بین کسب و کار و مشتری نیست و بصورت آنلاین و بدون دردسر این ارتباط شکل میگیرد. اما با توجه به گسترش و افزایش سایت‌های شرکتی، نتیجه گرفتن و کسب درآمد از سایت، به این آسانی نیست و به متخصصین حرفه‌ای نیاز دارد. در ادامه شما را با مهمترین ویژگی‌های سایت شرکتی موفق آشنا میکنیم:

1- دیزاین و ظاهر سایت

باید توجه داشت که هر نوع کاربری پس از ورود به سایت شما، اولین چیزی که به آن توجه میکنند طراحی گرافیکی و میزان جذابیت آن است. ممکن است از لحاظ تنوع خدمات و قیمت مناسب از سایر رقیبان خود جلو باشید، اما بدون داشتن وب‌سایتی زیبا و کاربرپسند نتوانید نتیجه دلخواه را کسب کنید. همچنین سایت شما باید با توجه به موضوع کسب و کار و همچنین هویت بصری شما با استفاده از متخصصین UI طراحی شود.

2- بهینه سازی برای موتورهای جستجو(SEO)

ممکن است برای شرکت خود سایت زیبا و کارآمدی طراحی کرده باشید، اما تا زمانی که افراد زیادی از سایت شما بازدید نکنند این سایت ارزشی ندارد و هیچ درآمدی از طریق آن نمیتوانید بدست بیاورید. همانطور که میدانید 90 درصد کاربران محتوای موردنظر خود را از طریق گوگل پیدا میکنند. بنابراین شما نیاز به متخصصین سئو برای بالابردن رتبه سایتتان در گوگل دارید.

3- قراردادن اطلاعات مهم کسب و کار

در طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است که اطلاعات مهم شرکت خود را بصورت کامل در صفحات مختلف سایت بگنجانید. در غیر اینصورت کاربران نمیتوانند بصورت دقیق شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند. البته لازم به ذکر است از محتوا و متن‌هایی استفاده کنید که برای کاربران قایل فهم و جذاب باشد.

4- ریسپانسیو بودن سایت

امروزه اکثر کاربران صفحات وب را با استفاده از موبایل‌های اندروید و IOS مشاهده میکنند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها مثل تبلت استاندارد و جذاب باشد. ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن سایت به این معناست که سایت شما با ابعاد دستگاه‌های مختلف هماهنگ باشد و بدون بهم ریختگی در دستگاه‎‌های کوچک و بزرگ نمایش داده شود.

5- آدرس مناسب

آدرس URL سایت شرکت شما تاثیر بسزایی در اعتماد کاربران و جذب آنها دارد. سعی کنید در انتخاب آدرس سایت خود از URL کوتاه و با مفهومی استفاده کنید و همچنین از حروف علامت های بی‌مفهوم استفاده نکنید.

6- در دسترس بودن اطلاعات تماس

کاربران پس از مشاهده سایت، ممکن است بخواهند با شرکت شما تماس بگیرند. شما باید اطلاعات تماس را در جای مناسبی قرار دهید و طوری باشد که کاربر با کلیک روی آن بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

7- لینک به شبکه‌های اجتماعی

با رشد روزافزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و…، میتوان از آنها برای رشد کسب و کار خود تا حد بسیار بالایی استفاده کرد. شما با قراردادن آیکون شبکه‌های اجتماعی و لینک به پیج شرکت خودتان کاربران بیشتری به سمت کسب و کارتان جذب میکنید و همچنین آنها از طریق پست و استوری‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی ماندگار خواهید کرد.

برای کسب مشاوره و بیشتر درباره طراحی سایت شرکتی با ما در تماس باشید

سوالی دارید؟

برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت، اپلیکیشن و خدمات سئو، با زرین استودیو در تماس باشید.

تماس با ما
× سوالی دارید؟ چت از طریق واتساپ